15.6.08

שאלון

לפני 8 שנים היתי תלמידה בקורס "..." ומלאתי שאלון. הנה התשובות. לא כל התשובה רצינית...

  1. התכונות הטובות שלי הן: אני יודיית לעבוד מהר ומדוייק, אני בעלת יוזמה, איני פוחדת את העבודה חדשה וקשה.
  2. אני אוהבת לקרוא את הספרים ולגדל הקקטוסים.
  3. החיסרון הבולט שלי הוא: אם איני רוצה לעשות משהו אי אפשר להכריח אותי.
  4. אנשים מאכזבים אותי כשמדברים הרבה ו לא עושים כלום.
  5. קשה לי לסלוח כשרוצים לשים אשמתם על הראש שלי.
  6. הכישורים שלי הם:
  7. אני חוששת מאוד שברגע חשוב אשכח את דברים יסודיים.
  8. אני גאה שיודעת ללמוד בעצמי בלי עזרה ומהר.
  9. אני מתפקדת בצורה הטובה ביותר כשיש חסר זמן.
  10. אם אין לי מקום עבודה מסודר - זה הדבר שמפריע לי ביותר.
  11. אני מעוניינת להשקיע נכונות שלי בתחומים: כלכלה.
  12. דמות מן העבר שהייתי רוצה לפגוש אותו כמוון שהוא משה רבינו, כי גם אני עכשיו באמצע המדבר.
  13. מה עוזר לי להתרכז? - שקט.
  14. אילו מקצעות נוספים הייתי רוצה ללמוד? - לעבוד עם ילדים.
  15. דברים גורמים לי להסס? דוגמה: אני מעוניינת לשכור דירה ובעלת הבית אןמרת:"את צריכה לחתום חוזה היום מפני שמחר בשמונה בבוקר יש כבר אנשים שרוצים מאוד-מאוד את הדירה ה זאת". תסלחו לי, אבל אתם תאמינו שזו האמת?
  16. מה הוא הרושם שאני יוצרת על אחרים? לדעתי, רושם הזה הוא - אמון. כל אמא מסקמה לתת לי לתפל בתינוקת שלה, כל בת מוכנה לתת לי לתפל באמא הזקנה שלה, כל בעל הדירה בוחר דווקא אותי מכל המעמדים ו....
  17. מי האיש/ה היפה בעיני? ודעי שמרילין מונרו!!

אין תגובות: