פרק 2 כאן
לוח לכרזה ותפאורה
*קרטון
*נייר קישוט
*שתי כוסות
*דבק פלסטי
*אטבים
מסך מידע
*קרטון
*נייר בריסטול
*דבק פלסטי
*צבעים
*סכין יפני
איך עושים ומשתמשים :
1.מציירים על הבריסטול ציור לפי דוגמה או דימיון.
2.גוזרים בסכין יפני שלושה צדדים של כל חלון ודלת.
3.מדביקים על הקרטון (חוץ מחלונות ודלתות ).
4.פותחים "חלונות" ומדביקים שם ציורים של כל ההצגה שיש לנו.
5.תולים על הקיר.
מפת שולחן
*מפת שולחן חד-פעמית
*או נייר קישוט בצד הפוך
*צלחת
*מדבקות
*צבעים
איך עושים ומשתמשים :
1.לפני השיעור פורשים את המפה
על השולחן.
2.כשמסיימים עבודה מציירים עיגולים
בעזרת הצלחת אחד או שניים לכל ילד.
3.הילדים מציירים בתוך עיגול דמויות
ומה שהם רוצים לפי נושאה של השיעור.
4.משתמשים בצייורים לקישוט חדר כיתה ולתערוכות.
דמות משותפת "חתולה"
היא עוזרת בהצגה :
- שואלת שאלות
-פרטנרת בדיבור, דו-שיח
- מילת מבוא
מילת מבוא :
" ילדים חמודים / קהל נכבד !
תסתכלו בתשומת-לב, תקשיבו היטב, אז תלמדו איתנו !"
רשימת חומרים :
*נייר בריסתול
*חבל דק או סרט נייר
*כפתור אוזן
*כפתור שתוח
איך עושים :
1.מציירים וגוזרים ראש של חתול בקצה אחד (חלק א).
2.מחצים חלק ב ומקפלים משני צדדים לפי חצים.
3.עושים חורים : לאף ולזנב.
4. חותחים שלוש רצועות מסרט נייר, מכניסים ל"אוזן" של כפתור וקושרים. אחר-כך מכניסים סרט נייר ארוך ומקפלים לחצי.
5.שני קצוות של סרט נייר מכניסים לחור "אף", לחור "זנב", לכפתור שתוח וקושרים.
6. ממה שנשאר עושים צמה ומחזיקים בקשירה.
Сказка - важная часть обучения ребенка
-
Статья от 2011 года. Опираясь на опыт мамы и дважды бабушки, окидывая
мысленным взглядом реальные и виртуальные архивы, взвешивая массу
информации, получен...
לפני 5 שנים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה